fbpx

Recrutarea în Social Media – România, 2018

La fix 2 ani de la primul studiu privind recrutarea în social media pe piața locală, My HR Lab a reluat acest subiect pentru a vedea dacă se înregistrează diferențe sesizabile în utilizarea platformelor sociale în procesul de recrutare.

În perioada aprilie – mai a acestui an, am derulat studiul Recrutarea în Social Media – România 2018 prin sondarea a 456 de oameni implicați în procesele de resurse umane. Concluziile sunt interesante și puteți regăsi în studiul nostru ce schimbări au avut loc în cei doi ani.

Companiile au început să își sporeasca prezența online prin extinderea vizibilitații pe mai multe canale de social media. Fie din dorința de a fi mai aproape de clienți, fie datorită faptului că urmăresc consolidarea imaginii de angajator, iar 38% dintre companiile reprezentate de către respondenții My HR Lab sunt prezente pe cel puțin trei canale de social media.

LinkedIn și Facebook rămân cele mai populare canale de social media unde companiile decid să fie active, în timp ce Instagram a câștigat popularitate în ultimii doi ani, depășind Twitter și Google+ și devenind cea de-a treia platformă online de socializare unde o companie este prezentă.

Detaliile complete privind canalele preferate, tendințele de creștere sau scădere privind utilizarea platformelor sociale, dar și modul cum sunt folosite de către oamenii implicați în procesele de recrutare, le puteți găsi în materialul free-download de mai jos (valabil în română și engleză).