fbpx

Virale de companie

În My HR Lab a fi mereu online este cu siguranță ceva banal. Fie că petrecem timp pe internet pentru a ne
documenta și a rămâne la curent cu noutățile, fie că pregătim un design nou de workshop sau doar comunicăm
și ne hlizim pe chat, fiecare om din mica noastră echipă poartă o bulină verde pe contul propriu de Facebook.

În caz că nu ați apucat încă să vedeți treaba asta, am zis că merită să punem un pic reflectorul pe postările de
Facebook ale unor pagini de companie și pe efectele generate atunci când ele devin virale.

Ce ne-a binedispus astăzi a fost o postare pe pagina companiei PricewaterhouseCoopers sau, mai scurt, PwC.
Dacă o postare de tip glumiță distribuită de un utilizator pe propriul cont de Facebook ar fi trecut probabil semi-neobservată,
altfel stă treaba atunci când o face o companie respectabilă, o corporație despre care se spune în
piață că e o companie destul de stiff și al cărei domeniu de activitate este unul cât se poate de serios (audit,
tax & legal, consultant fiscal etc).

În timp ce alte companii concurente distribuie un conținut plicticos pentru publicul larg, un conținut previzibil și
corporate, PwC ne surprinde cu o postare spontană care a dus la o hăhăială generală pe Facebook. Pe lângă miile
de like-uri și sutele de share-uri, le-a adus și câteva sute bune de fani pe pagina de Facebook a companiei, oameni
care altminteri nu i-ar fi descoperit în lipsa unei reclame plătite, menită să atragă followers.

Pagina de Facebook PwC înregistra o medie modestă de 20-25 likes la postări și rareori câte un share. Totuși acum
au dat accidental lovitura în social media.

CE AM REUȘIT SĂ OBSERVĂM?
Postarea a fost făcută pe 2 septembrie. Astăzi, 5 septembrie, ea încă viralizează și atinge mulți useri =>
2500 reacții, 637 share-uri, 63 comentarii. La 3 zile după postare, au avut creștere de 100 fani pe pagină în câteva
ore.

GG, PwC!

Echipa My HR Lab.