fbpx

EMPLOYEE ADVOCACY LINKEDIN

Grup / Unu la unu

Maxim 10 participanți

1 zi / 09:30 - 17:30

România / Internațional

Grup / Unu la unu

Maxim 10 participanți

1 zi / 09:30 - 17:30

București

Format

Offline / Online: tu și colegii tăi utilizați laptop-urile și învățați să folosiți activ profilul personal de LinkedIn și să creați content creativ care să atragă audiența voastră.

  • Workshopul se poate derula online sau offline la sediul vostru, sau într-un alt loc preferat de voi.
  • Materialele sunt în format electronic editabil & ready to use după workshop.
  • 100% practic și interactiv (exerciții individuale și de grup, videos, template-uri și studii de caz din experiența participanților).

✔ Vrei să dezvolți programe interactive de Ambasadori de brand în compania ta? Îți oferim consultanță și suport în design și implementare (scrie-ne și cere o ofertă).

Agendă workshop

O stabilim împreună, durata unui workshop fiind diferită în funcție de topicurile alese.

(*agenda de mai jos acoperă 1 zi de curs / 8h zi)

Învățăm împreună:

  • Ambasador de brand: definirea rolului și a acțiunilor, avantajele și beneficiile la nivel personal și profesional;
  • Profilul de LinkedIn: cum să ne construim un profil care să atragă și să ne reprezinte și care să promoveze imaginea de angajator a companiei;
  • Setări importante pe LinkedIn pentru a fi vizibili, a putea posta și a avea reach;
  • Analytics & market intelligence: cine este audiența mea și cum să creez content care să crească engagement-ul;
  • Tipurile de postări: cum mixăm eficient formatele și elementele grafice (text, poza, video, gif, meme, link-uri, hashtags, tags, emoji-uri, bold, italic.) pentru a avea impact și a atrage audiența;
  • Când postăm: zilele & orele în care avem reach;
  • DO’s & DON’Ts atunci când utilizam social media: respectarea normelor de social media, cum sa ne asigurăm de diversitate și incluziune, și cum să evităm erori – biasuri – stereotipuri în profilurile noastre personale și când postăm.

Lucrăm în timp real strategii de employee advocacy și de promovare a imaginii de angajator.

Beneficii

La finalul laboratorului materialele vă rămân în format electronic și veți avea:

  • Profilul de LinkedIn actualizat și optimizat corect;
  • Strategia de promovare a brandului personal și a celui de angajator pe LinkedIn;
  • Idei creative de postări care atrag audiența;
  • Metode alternative de prezentare a job-urilor și a imaginii de angajator prin content divers;
  • Ghid de Do’s & Don’ts atunci când postăm pe linkedin;
  • Model de plan editorial și un orar când ar fi indicat să postăm pe platformă;
  • Lista de tips & tricks despre cum să îți organizezi contentul pe LinkedIn.

Trainer

Beatrice Galațanu

Owner & Trainer

Owner, trainer și consultant @My HR Lab, am 16 ani de experiență în resurse umane. De 11 ani dezvolt și livrez training-uri și ajut companiile să își regândească creativ procesele de HR.

Participanți

Acest workshop interactiv de 1 zi este dedicat juniorilor, specialiștilor și managerilor în HR și Employer Branding, oamenilor de comunicare internă, profesioniștilor din learning & development, marketing și social media, dar și managerilor implicați în recrutare și în promovarea rolurilor și imaginii companiei.